Zmieńce trochę cenę. to kupię

img_520
Czyli inaczej: Obniżcie cenę, a być może kupię. Każdy chce więcej za mniej. Wielu klientów jednak bada w ten sposób granicę ustępstw na jakie może pozwolić sobie sprzedawca.



Sposoby zbijania obiekcji klienta:



•    Rozumiem, że chodzi Panu o niższą cenę, ze swej strony deklaruję, że będę szczęśliwy móc obniżyć ją do poziomu, o którym Pan myśli. Pomówmy więc o tej opcji i zastanówmy się, z czego w naszej ofercie można by zrezygnować, aby sprostać Pańskim wymogom.  



Chodzi Panu oczywiście o obniżenie tej ceny? Oczywiście, że możemy to zrobić. Zastanówmy się wspólnie z czego z naszej ofert jest Pan gotów zrezygnować tak, by mógł Pan pozostać zadowolonym.



•    My podnosimy jakość, a nie obniżamy ceny. Niższe ceny oznaczają wypadnięcie z branży. Kupowanie po niższych cenach oznacza kupowanie od firm, których jutro może już nie być. Czy Pana to nie martwi? Co zrobi Pan, gdy nie będzie do kogo zwrócić się z np., z reklamacją?



•    Jeśli zamówi Pan 10 sztuk, to popracujemy nad ceną!



•    Jeśli ułatwi to Panu podjęcie decyzji, to podam Panu nazwiska klientów, dowie się Pan, że zapłacili dokładanie taką samą cenę, jaką zaproponowałem Panu. Jesteśmy uczciwi wobec wszystkich!



•    Trochę zmienić cenę? Co pan rozumie przez „trochę”?



•    Nie znajdzie Pan firmy, która przebije moją ofertę. Jestem przekonany, że nasza oferta jest najlepsza w branży! Dlaczego miałby Pan nie kupić dziś?



•    Nasza cena jest idealna! Nie można jej ulepszyć jeszcze bardziej, jak Pan uważa?



•    Ta sama cena była odpowiednia dla setek klientów. Dlaczego  nie jest wystarczająca dla Pana?



Jak wy radzicie sobie z takimi zastrzeżeniami? Wszystkich, którzy chcieliby się podzielić swoją wiedzę i doświadczeniem zapraszamy do komentowania!

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl