Wiedza

img_551
Zdobądź jak najszerszą wiedzę z zakresu produktu, który chcesz sprzedać. Klient może zadać Ci bardzo szczegółowe pytanie. Nie możesz nie znać na nie odpowiedzi a na pewno w żadnym wypadku nie możesz odpowiedzieć na takie pytanie: „Nie wiem”. Jeśli rzeczywiście nie orientujesz się  w temacie poinformuj klienta, że się dowiesz i jak najszybciej sprawdź daną informację.



Sprzedawca jest ekspertem z zakresu informacji o danym produkcie, ale musisz pamiętać, że nie wolno Ci zarzucać klienta zbędną teorią i specyficzną terminologią. Najlepiej przygotuj się do demonstracji, aby klient mógł sam spróbować obsłużyć dany produkt. Jeśli przedstawisz mu go w prosty sposób, klient będzie bardziej zdecydowany go kupić. Twoja demonstracja ma wskazać funkcjonalność, użyteczność i łatwość w obsłudze.

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl