Produkt aktualnie używane jest jeszcze dobry

img_518
Trzeba tylko zwrócić uwagę klientowi, że trzeba myśleć o przyszłości. Liczy się tylko nowy produkt. Bo jest lepszy, bardziej wydajny etc….



• Rozumiem Pana doskonale. Nasi inni klienci mówili dokładnie to samo zanim wymienili produkt. Oni wymienili produkt, nie dlatego, że poprzedni był zły, ale dlatego, że nowy jest bardziej wydajny!



• To właśnie dlatego należy już myśleć o jego wymianie. Zanim zacznie się psuć i zanim jego korzystna jeszcze cena zacznie spadać!



• Produkt jeszcze działa, ale koszty jego utrzymania również rosną. Może Pan ograniczyć koszty napraw, kupując nowy produkt z pełną gwarancją!



• Jeszcze dobry produkt, może okazać się za mało dobry dzisiaj. Niech Pan spojrzy na konkurencję. Zawsze starają się być lepsi. Niech Pan będzie pionierem w branży! Nasz produkt daje Panu taką szansę!



• Im dłużej używa Pan produktu, tym starszy się staje i większe są koszty eksploatacji. Nowy produkt, to większe bezpieczeństwo Pana pracowników!



• Jeszcze dobry? W porównaniu z czym? Jakie są Pańskie standardy?



• Co Pana wstrzymuje przed kupnem nowego produktu? Czy to tylko cena? Jeśli tak, to możemy Panu zaproponować korzystne warunki finansowe.



• Pańska konkurencja się nie waha. Oni nie będą zwlekali , aż stary się zużyje. Trzeba patrzeć w przyszłość już teraz!



• Czy obawia się Pan, że pańscy pracownicy nie poradzą sobie z obsługą produktu? Jeśli tak, to oczywiście oferujemy świetny program szkoleniowy.



Jak wy radzicie sobie z takimi zastrzeżeniami? Wszystkich, którzy chcieliby się podzielić swoją wiedzę i doświadczeniem zapraszamy do komentowania!

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl