Poczekam do jesieni

img_519
Tak jak w przypadku każdej obiekcji, tak i w tym wypadku należy dowiedzieć się co tak naprawdę stanowi problem. Czy klient rzeczywiście potrzebuje czasu do namysłu? Jeśli tak, to dlaczego tak dużo? Być może odwleka decyzję o zakupie, bo nie potrafi podjąć decyzji i liczy na Twoją pomoc?



Jak może zareagować sprzedawca:



•    Potrzebuje Pan więcej czasu do namysłu, rozumiem. Czy mógłby Pan określić, czym Pan się kieruje za zakupem, a czym przeciwko zakupowi?



•    Przyznam, że niezbyt często spotykam się z taką postawą klienta. Może mi Pan powiedzieć, co Pan zyska czekając do jesieni?



•    Może Panu pomóc w podjęciu decyzji? Jestem świadom, że to trudna decyzja. Co Pan zyska czekając tak długo? Może Pan dużo stracić!



•    Co się do tego czasu zmieni? Jestem pewien, że nic albo bardzo niewiele! Chociaż Pańskie potrzeby mogą wzrosnąć jeszcze bardziej! Możemy rozwiązać pańskie potrzeby już teraz, po co czekać?



•    Czekanie niczego nie zmieni! Natomiast nasza cena może znacząco wzrosnąć, dlatego uważam, że należy skorzystać z okazji i kupić już teraz!



•    Codziennie podejmuje Pan decyzje o wiele bardziej skomplikowane niż ta! Dlaczego się Pan waha? Jestem przekonany, że to dla Pana żadne wyzwanie.



•    Pańska reakcja przypomina mi naszego innego klienta. Też zamierzał poczekać  z decyzją o zakupie. Problem w tym, że jego firma nie mogła czekać. Przez te kilka miesięcy konkurencja wyposażyła się w nowy sprzęt i odskoczyła od jego firmy. Stracili całkiem duży udział w rynku. Ja nie chcę, aby Pana to spotkało!



•    Jeśli ma Pan w zwyczaju odkładanie decyzji, zwłaszcza ważnych, to już najwyższy czas ten zwyczaj zmienić!



•    Kupi Pan jesienią? W takim razie rozumiem, że jest Pan zainteresowany naszym produktem. Bardzo dobrze. Proponuję zająć się teraz formalnościami, a na jesień zostawimy tylko dostawę, zgadza się Pan?



•    Czy to kwestia pieniędzy? Jeśli tak, to proponuję następujące rozwiązanie: dostarczymy produkt już teraz, a fakturę prześlemy dopiero w pierwszym miesiącu jesieni. Czy to Panu odpowiada?

Jak wy radzicie sobie z takimi zastrzeżeniami? Wszystkich, którzy chcieliby się podzielić swoją wiedzę i doświadczeniem zapraszamy do komentowania!

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl