Pan wybaczy, ale nie kupię od Pana

img_518
Wydaje się, że trudno o mniej racjonalną obiekcję, ale klient rzadko postępuje nieracjonalnie. Trzeba odkryć, co jest jego rzeczywistą obiekcją!



Sposoby zbijania obiekcji klienta:



•    Dlaczego?



•    Jaka jest przyczyna, że nie chce Pan kupić właśnie ode mnie, czy mogę zapytać jaka to przyczyna?



•    Na pewno dobrze Pan przemyślał sytuację przed podjęciem tej decyzji. Chciałbym jednak wiedzieć jakie były Pana powody?



•     Czyli tak naprawdę mówi mi Pan, że nie musi Pan ograniczać kosztów i zwiększać wydajności?



•    Proszę się nie przejmować, liczba zamówień i tak przerasta naszą bieżącą obsługę. Chciałbym jednak wiedzieć, co spowodowało, że zmienił Pan zdanie?



•    Czy mogę wiedzieć od kogo zdecydował się Pan kupić? (Poczekaj na odpowiedź)To bardzo dobra firma. Gdyby jednak chciałby Pan mieć jakieś zabezpieczenie, tak na wszelki wypadek, zgodnie z zasadą, że nie wkłada się wszystkich jajek do jednego koszyka, to proszę o kontakt. Proszę to przemyśleć.



•    Chce Pan kupić od innego dostawcy? Czy podpisał Pan już zamówienie? Zapłacił już Pan? Ma Pan czas, żeby jeszcze zmienić zdanie. Wszyscy tak robią! Może zechce Pan rozważyć alternatywę w postaci naszego produktu?



•    Czy to kwestia ceny? Jeśli tak, to jestem pewien, że mogę zaproponować Panu bardzo korzystne warunki kredytowania. Jeśli Pan sobie życzy, to jeszcze dzisiaj skontaktuje się z Panem nasz specjalista do spraw kredytowania?



•    Nie chce Pan kupić od mnie teraz, czy w ogóle? Co musiałbym zrobić, by zyskać Pańską przychylność w przyszłości?



•    Oczywiści, to Pana święte prawo, nie kupować ode mnie. Wiem jednak, że nasz produkt jest dla Pana atrakcyjny. Być może zna Pan kogoś, kto byłby zainteresowany naszym produktem?



•    No cóż, szanuję Pana decyzję. Uważam jednak, że gdy usłyszy Pan coś więcej na temat naszego produktu, zechce Pan kupić od nas w przyszłości. Czy mógłbym Pana odwiedzić, powiedzmy, w przyszłym miesiącu?



Jak wy radzicie sobie z takimi zastrzeżeniami? Wszystkich, którzy chcieliby się podzielić swoją wiedzę i doświadczeniem zapraszamy do komentowania!

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl