Pan wybaczy, ale nie kupię od Pana

img_518
Wydaje się, że trudno o mniej racjonalną obiekcję, ale klient rzadko postępuje nieracjonalnie. Trzeba odkryć, co jest jego rzeczywistą obiekcją!



Sposoby zbijania obiekcji klienta:



•    Dlaczego?



•    Jaka jest przyczyna, że nie chce Pan kupić właśnie ode mnie, czy mogę zapytać jaka to przyczyna?



•    Na pewno dobrze Pan przemyślał sytuację przed podjęciem tej decyzji. Chciałbym jednak wiedzieć jakie były Pana powody?



•     Czyli tak naprawdę mówi mi Pan, że nie musi Pan ograniczać kosztów i zwiększać wydajności?



•    Proszę się nie przejmować, liczba zamówień i tak przerasta naszą bieżącą obsługę. Chciałbym jednak wiedzieć, co spowodowało, że zmienił Pan zdanie?



•    Czy mogę wiedzieć od kogo zdecydował się Pan kupić? (Poczekaj na odpowiedź)To bardzo dobra firma. Gdyby jednak chciałby Pan mieć jakieś zabezpieczenie, tak na wszelki wypadek, zgodnie z zasadą, że nie wkłada się wszystkich jajek do jednego koszyka, to proszę o kontakt. Proszę to przemyśleć.



•    Chce Pan kupić od innego dostawcy? Czy podpisał Pan już zamówienie? Zapłacił już Pan? Ma Pan czas, żeby jeszcze zmienić zdanie. Wszyscy tak robią! Może zechce Pan rozważyć alternatywę w postaci naszego produktu?



•    Czy to kwestia ceny? Jeśli tak, to jestem pewien, że mogę zaproponować Panu bardzo korzystne warunki kredytowania. Jeśli Pan sobie życzy, to jeszcze dzisiaj skontaktuje się z Panem nasz specjalista do spraw kredytowania?



•    Nie chce Pan kupić od mnie teraz, czy w ogóle? Co musiałbym zrobić, by zyskać Pańską przychylność w przyszłości?



•    Oczywiści, to Pana święte prawo, nie kupować ode mnie. Wiem jednak, że nasz produkt jest dla Pana atrakcyjny. Być może zna Pan kogoś, kto byłby zainteresowany naszym produktem?



•    No cóż, szanuję Pana decyzję. Uważam jednak, że gdy usłyszy Pan coś więcej na temat naszego produktu, zechce Pan kupić od nas w przyszłości. Czy mógłbym Pana odwiedzić, powiedzmy, w przyszłym miesiącu?



Jak wy radzicie sobie z takimi zastrzeżeniami? Wszystkich, którzy chcieliby się podzielić swoją wiedzę i doświadczeniem zapraszamy do komentowania!

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl