Obawiam się zaryzykować

img_518
Ryzyko jest częścią składową każdego przedsięwzięcia, zwłaszcza biznesowego. Klient boi się, ponieważ nie zna korzyści jakie odniesie z kupna produktu, który mu oferujesz. Dowiedz się czego konkretnie się obawia i przedstaw mu korzyści.



Sposoby zbijania obiekcji klienta:

  • Co Pan ma na myśli mówiąc ryzykowne?

     
  • Ryzykować? Uważa Pan, że to ryzykowne? W porównaniu z czym?

     
  • Wszystko w naszym życiu obarczone jest większym lub mniejszym ryzykiem. Nasi ludzie jednak zminimalizowali wszelkie zagrożenia  i ryzyko. Zapewniam Pana, ze może się Pan czuć bezpiecznie. Awaryjność naszego  produktu oscyluje w granicach 3%. To bardzo mało.

     
  • Co możemy zrobić, aby poczuł się Pan pewniej i bezpieczniej?

     
  • Rozumiem Pana. Pozwoli Pan jednak, że Pana uspokoję. Nasz produkt objęty jest gwarancją, więc nie musi się Pan obawiać o swoje pieniądze. Poza tym gwarantujemy zwrot pieniędzy jeśli produkt nie spełni pańskich oczekiwań. To nie wszystko. Może się Pan skontaktować z kimkolwiek spośród naszych klientów, mogę dostarczyć dane kontaktowe, którzy już do lat używają naszego produktu. Jak Pan widzi ryzyko jest minimalne!

     
  • Ośmielę się Panu powiedzieć, że to właśnie niekupienie produktu jest ryzykowne. Cena jaką może Pan za podjęcie tego ryzyka zapłacić może być wielokrotnie wyższa, niż cena naszego produktu!

     
  • Zdaję sobie sprawę, że moja oferta może wydawać się Panu ryzykowna. Jednak, gdy pozna Pan wszystkie korzyści jakie da Panu nasz produkt oraz cały system obsługi posprzedażowej, to poczuje się Pan znacznie pewniej.

     
  • Czy mogę dowiedzieć się, dlaczego uważa Pan kupno naszego produktu za zbyt ryzykowne? Bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas bezwzględnym priorytetem! Mamy na tym polu bardzo duże doświadczenie.

Jak wy radzicie sobie z takimi zastrzeżeniami? Wszystkich, którzy chcieliby się podzielić swoją wiedzę i doświadczeniem zapraszamy do komentowania!