Nie ufam zagranicznym firmom

img_518
Zastrzeżenia co do produktu, czyli: nie ufam zagranicznym firmom, nie macie gwaracji Skarbu Państwa, wierzę tylko w PZU i polskie produkty



Patriotyzm konsumencki, to cecha pożądana, ale to oczywiście niemożliwe, by klient kupował produkty pochodzące tylko z jednego kraju. Poza tym należy wskazać korzyści płynące z zakupu produktu, tylko one mają znaczenie!



Sposoby zbijania obiekcji klienta:



•    Niepodległa Polska ma 20 lat i ok. 50 mld długów, firma, którą reprezentuję istnieje na rynku 150 lat i ma prawie 170 mld kapitału! Czy potrzebuje Pan jeszcze więcej gwarancji?



•    Moi rodzice założyli mi książeczkę oszczędnościową w PZU. Po tylu latach oszczędności powinienem móc kupić sobie za nie mieszkanie, a kupiłem sobie parę spodni.



•    Założę się, że nie jeździ Pan polskim samochodem. Dlaczego, zatem mówi Pan, że wierzy tylko w polskie produkty?



•    Nasze stocznie też miały gwarancje Skarbu Państwa i obaj wiemy jak wygląda tam teraz sytuacja.



•    Musi Pan odpowiedzieć na pytanie, co jest dla Pana ważniejsze: to komu da Pan zarobić, czy korzyść, którą Pan otrzyma w zamian?



•    Zapewnie nie wie Pan, że zatrudniamy kilkakrotnie więcej polskich pracowników, niż reszta naszej konkurencji razem wzięta. Zakładam, że ta informacja ma duży wpływ na Pana decyzję.



•    Proszę mi wierzyć – nikt nie kupuje Pan tylko polskich produktów. To jest niewykonalne! Czy może mi Pan zdradzić prawdziwy powód, dlaczego odrzuca Pan moją ofertę?



Jak wy radzicie sobie z takimi zastrzeżeniami? Wszystkich, którzy chcieliby się podzielić swoją wiedzę i doświadczeniem zapraszamy do komentowania!

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl