Nie stać mnie na to

img_520
Wielu klientów zazwyczaj nie wie, że mogą, a nawet powinni, kupić Twój produkt. Stać ich na to, trzeba im tylko o tym powiedzieć!



Sposoby zbijania obiekcji:



•    Rozumiem, ale nie rozmawiamy o towarze luksusowym. Ten produkt jest absolutnie niezbędny.  Jestem pewien, że obniżanie kosztów i podnoszenie wydajności, to dla Pana absolutny priorytet. Czy nie zgodzi się Pan ze mną?



•    PRAWDĘ MÓWIĄC, TO UWAŻAM, ŻE NIE MOŻE SOBIE PAN POZWOLIĆ NA NIEKUPOWANIĘ TEGO. Dajemy Panu niższe koszty eksploatacji, profesjonalny serwis i najwyższą jakość. To korzyści, które przeważają cenę!



•    Zapewne ma Pan powody, żeby tak twierdzić. Czy mogę zapytać, jakie to powody?



•    Czy gdybym pokazał Panu, że jednak Pana stać, to czy będzie Pan zainteresowany?



•    Czy to jest tylko kwestia pieniędzy? Czy gdyby cena była inna, to byłby Pan zainteresowany? Bardzo dobrze. Jestem w stanie Panu zaproponować bardzo korzystny system spłat, tak, by mógł Pan kupić nasz produkt już teraz.



•    Mówiąc nie stać mnie na to,  ma Pan na myśli to, że nie może sobie na to pozwolić teraz, czy w ogóle? Zarezerwujemy Panu jeden egzemplarz w obecnej cenie i dostarczymy go wtedy, gdy będzie Pan dysponował odpowiednimi finansami. Czy taka oferta Panu odpowiada?



•    Pan nie może sobie na to pozwolić? Czy to stan chwilowy, czy permanentny? Jeśli to sytuacja przejściowa, to  KIEDY POWINIENEM SIĘ Z PANEM SKONTAKTOWAĆ PONOWNIE?



Jak wy radzicie sobie z takimi zastrzeżeniami? Wszystkich, którzy chcieliby się podzielić swoją wiedzę i doświadczeniem zapraszamy do komentowania!

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl