NIe jestem zaintersowany

img_518
Cała sztuka polega na sprawnym i błyskawicznym odkryciu prawdziwych powodów, dla których klient nie ma zamiaru kupić. Odnajdywanie ukrytych obiekcji, to prawdziwa sztuka!



Sposoby zbijania obiekcji klienta:



•    Czy mógłbym dowiedzieć się, dlaczego?



•    Rozumiem, ale mimo wszystko chciałbym dowiedzieć dlaczego Pan tak uważa? Czy powiedziałem coś, co Pana zirytowało?



•    Rozumiem, że tak naprawdę nie jest Pan zainteresowany zarabianiem pieniędzy, czy mam rację?



•    Pan nie jest zainteresowany? Pierwsze słyszę! W ogóle bardzo rzadko słyszę od klienta coś takiego! Czy może mi Pan powiedzieć, dlaczego nie jest Pan zainteresowany dalszym rozwojem firmy i zarabianiem pieniędzy? Myślałem, że to jest powód, dla którego robi się interesy.  



•    Proszę zrozumieć. Wcale nie chcę, aby Pan kupił dzisiaj. Wszystko o co proszę, to tylko, aby Pan wysłuchał propozycji. Może Pan tylko zyskać. Chyba, że ma Pan jakieś ważne powody, by zakończyć nasze spotkanie [poczekaj na odpowiedź] Nie? To, czy pozwoli Pan, że przedstawię Panu korzyści jakie Pan uzyska z użytkowania naszego produktu.



•    Rozumiem, jeśli Pan nie jest zainteresowany, to czy mógłby Pan wskazać osobę w pańskiej firmie, która byłaby zainteresowana oszczędzaniem pieniędzy i zwiększaniem wydajności?



•    Nie jest Pan zainteresowany teraz, czy też w ogóle? Mógłbym zadzwonić za miesiąc, kiedy będzie Pan mniej zajęty, jeśli Pan pozwoli?



•    Przepraszam, coś musiałem zrobić lub powiedzieć, co zniechęciło Pana do dalszej rozmowy. Gdyby zechciał Pan powiedzieć co powstrzymuje Pana przed wysłuchaniem mojej propozycji, byłbym bardzo zobowiązany. Przedstawiłbym Panu wszystkie korzyści naszego produktu. Będzie Pan bardzo zadowolony!



Jak wy radzicie sobie z takimi zastrzeżeniami? Wszystkich, którzy chcieliby się podzielić swoją wiedzę i doświadczeniem zapraszamy do komentowania!

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl