Metoda referencji

img_554
Jest to technika, która wzmacnia wiarygodność sprzedawcy. Podczas rozmowy z klientem sprzedawca powołuje się na pozytywne opinie innego klienta, który dokonał zakupu.

 

W skrócie polega to na tym, że sprzedawca przytacza przykład korzyści, jakie klient odniósł z konkretnego zakupu, najlepiej jeśli ma to wydźwięk personalny, kiedy klient powołuje się na konkretną osobę z danej formy, która po zakupie była na tyle zadowolona, ze przysłała maila z podziękowaniem.

Najlepiej jeśli istniała możliwośc przeczytania takeigo listu.

Drugą metodą jest przedstawienie przykładu klienta, który nie zakupił danego produktu i jakie konsekwencje z tego powodu poniósł.Tu też pomocne okaże się powołanie na rozmowę.

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl