Metoda próby

img_554
Metoda próby to nic innego jak danie szansy klientowi na wypróbowanie danej rzeczy tak, aby mógł on przekonać się o wszystkich jego zaletach. W momencie , gdy klient przyzwyczai się do produktu trudno mu będzie z niego zrezygnować.



Jeśi klient wypróbuje twój produkt:

  • Przekona się o jego zaletach
  • Przyzwyczai się do niego
  • Będzie wiedział, jak to jest być użytkownikiem tego produktu

Idealnym przykładem jest na przykład sprzedaż auta, jeśli klient będzie mógł pojeździć nim przez kilka godzin, sam zauważy jego atuty i wówczas nie będzie trzeba go przekonywać o jego zaletach , ani o tym, że cena jest proporcjonalna do wartości. Prawdopodobne jest natomiast, że potraktuje już je jak swoje i tym bardziej będzie chciał je mieć.

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl