Metoda pośpiechu

img_554
Klient często nie decyduje się na zakup teraz, ponieważ nie czuje żadnej presji czasu. Warto jeśli sprzedawca da mu powód, dlaczego zakup powinien nastąpić teraz.

 

  • Sprzedawca może powiedzieć w takiej sytuacji, że na magazynie pozostało mu jedynie  5 sztuk, tak więc to ostatnia szansa na zakup danego produktu.

     
  • W innym przypadku sprzedawca może poinformować klienta, że to ostatni dzień wyprzedaży, tak więc tylko do dzisiaj obowiązują specjalne warunki rabatowe.

     
  • Kolejnym przykładem może być zamykanie planu sprzedaży. Sprzedawca nakłania klienta do kupna, ponieważ dzisiaj zamyka sprzedaż i mu zależy na tym, aby wypełnić plan, w związku z tym informuje, iż jest w stanie sprzedaż ten produkt, po niższej cenie.

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl