Mam jeszcze dwie inne oferty do przemyślenia

img_520
Czyli, mówiąc inaczej: Kupię, jak dasz mi lepszą cenę niż inni. To oczywiście jeden z bardziej prawdopodobnych motywów jakimi kieruje się klient, ale porównywanie ofert, to również jego najświętsze prawo. Pamiętaj, że liczą się korzyści z produktu.



•    Czyli chce Pan porównać ceny i korzyści jakie oferują te produkty? To bardzo dobrze. Zadam tylko jedno pytanie. Co przemawia za kupnem naszego produktu, a co przeciwko niemu?



•    To bardzo dobrze, że chce Pan porównać oferty, to bardzo dobrze świadczy o Panu jako świadomym kliencie. Czy mógłbym jednak poznać kryteria, jakimi Pan się kieruje przy porównywaniu ofert i jakie są Pana wymagania?



•    Oczywiście, jeśli dobrze Pan poszuka, to oczywiście znajdzie Pan podobne produkty, które z pozoru wydają się tańsze. Mówię z pozoru, bo zazwyczaj okazują się droższymi rozwiązaniami choćby z powodu obsługi serwisowej. Może, zatem kupić pewny produkt i oszczędzić czas i pieniądze?



•    Dobrze, niech Pan pozbiera więcej ofert. Gdy uzna Pan, że ilość ofert jest wystarczająca, to proszę o kontakt. Jeśli znajdzie Pan lepszą ofertę od naszej, to zaproponuję Panu identyczne warunki.



•    Jest Pan człowiekiem zajętym, a ja chcę zaoszczędzić Panu trochę cennego czasu i dlatego wziąłem ze sobą cenniki konkurencji. Możemy przejrzeć je razem i wspólnie podjąć decyzję.



Jak wy radzicie sobie z takimi zastrzeżeniami? Wszystkich, którzy chcieliby się podzielić swoją wiedzę i doświadczeniem zapraszamy do komentowania!

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl