Konkurencja ma lepszy produkt

img_518
Czy klient na pewno ma porównanie? Czy zna produkty konkurencji? Pokażcie różnice pomiędzy produktem waszym i konkurencji, a zdobędziecie klienta!



Sposoby zbijania obiekcji klienta:



•    Lepszy, co ma Pan na myśli? (Poproś klienta, aby wymienił wszystko to, co mu się podoba w konkurencyjnym produkcie. Potem Ty wskaż te same cechy swojego produktu oraz korzyści związane z jego użytkowaniem. Pokaż, że różnice pomiędzy produktami wypadają na korzyść Twojego produktu.)



•    Która konkretna cecha produktu jest lepsza od mojej oferty?



•    Mówi Pan o jakości, korzyściach płynących z tego produktu, czy użytkowania?



•    Każdy przedstawia produkt we własny sposób. Ja jestem pewien, że kupując produkt konkurencji szybko przekona się Pan jaka jest jego rzeczywista wartość. Jeśli Pan pozwoli, to przedstawię kilka różnic już teraz?



•    Zgadzam się, są pewne różnice w produktach. Prawda jest jednak taka, że najbardziej liczy się obsługa posprzedażowa i serwis. Tego Pan od konkurencji nie dostanie. My natomiast gwarantujemy serwis już od pierwszego dnia użytkowania!



•    Szczerze mówiąc jestem zdziwiony, słysząc Pana słowa. Mamy najlepsze produkty w branży. Może mi Pan powiedzieć w czym, według Pana nasza konkurencja jest od nas lepsza?



•    Od kogo zdobył Pan te informacje? Jeśli jest Pan zainteresowany, to z przyjemnością podam Panu numery telefonów naszych dotychczasowych klientów. Oni dostarczą Panu najlepszych referencji dotyczących naszego produktu!



Jak wy radzicie sobie z takimi zastrzeżeniami? Wszystkich, którzy chcieliby się podzielić swoją wiedzę i doświadczeniem zapraszamy do komentowania!

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl