XXIII edycja seminarium w cyklu INFORMATYKA KORPORACYJNA

8 listopada 2012 w Warszawie odbędze się seminarium Plany marketingowe w praktyce – narzędzia informatyczne zarządzania marketingiem



Tematy seminarium:

znaczenie planu marketingowego w budowaniu przewagi konkurencyjnej.

zprowadzanie marki na rynek jako element strategii handlowej  –  znaczenie promowania marki dla planowania marketingowego.

systemy informatyczne wspomagające zarządzanie relacjami z klientem  –  funkcjonalności  oraz praktyczne korzyści z wdrażania.

narzędzia kontroli działań marketingowych (off-line, on-line i z wykorzystaniem mechanizmów grywalizacji).

planowanie marketingowe w praktyce.

tworzenie budżetów marketingowych.

optymalizacja współpracy miedzy działami marketingu a sprzedaży.

praktyczne korzyści z wdrożenia koncepcji CRM.

rola marketingowca i handlowca  we wdrażaniu systemów wspomagających zarządzanie.



Do udziału w seminarium zapraszamy dyrektorów, ekspertów, analityków i specjalistów, którzy tworzą, koordynują i odpowiadają za innowacje marketingowe w swoich firmach, a także wszystkich zainteresowanych technologią wspierającą działania marketingowe.



Szczegółowe informacje znajdują się tutaj

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl