Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

img_929
Pozyskanie współczesnego klienta…

Rozpoznanie jego potrzeb…

Utrzymanie pozytywnych relacji z Managementem firmy…

Jaką rolę odgrywają w tym systemy CRM?

To nie jest proste rozwiązanie, jakby mogło się na początku wydawać! To klucz to osiągnięcia sukcesu!

 

Już 9 grudnia podczas konferencji „Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM” zapraszamy do dyskusji o relacjach, sprzedaży, marketingu i roli systemów CRM.

 

Proponowana tematyka konferencji:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
  • Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  • Wdrożenie i integracja systemu CRM
  • CRM w modelu cloud computing
  • Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Analiza danych klienta
  • CRM, a zarządzanie wiedzą



Do udziału w konferencji zapraszamy:

1. Przedstawicieli Zarządu

2. Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: marketingu, sprzedaży, handlowego, IT, BOK, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie, osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie



Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Strona konferencji: http://multiexpo.pl/wsparcie-crm

Zapraszamy do rejestracji:http://multiexpo.pl/wsparcie-crm/rejestracja

Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt:

Dorota Iwanicka

tel.+48/531 645 512

e-mail: dorota.iwanicka@multiexpo.pl

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl