Rozstrzygnięcie Plebiscytu Najważniejsze w Marketingu 2011

Rozstrzygnięcie Plebiscytu „Najważniejsze w Marketingu 2011”

 

Ranking Śląskiego Towarzystwa Marketingowego, który ruszył w styczniu br.był pierwszą próbą ustalenia najważniejszych zjawisk, wydarzeń, przedsięwzięć dotyczących świata marketingowców stworzoną przez nich samych. Towarzystwo przygotowało osiemnastopunktową ankietę, która dała możliwość wypowiedzenia się w takich kwestiach jak najważniejsza branżowa książka minionego roku, autorytet polskiego marketingu czy impreza integrująca środowisko.

 

Na skutek głosowania, w którym udział wzięła grupa niespełna trzystu osób osiągnięte zostały następujące wyniki:



1.      Dla kategorii „Marketingowy koncept roku” :

50.9% zakupy grupowe

14.4% blog firmowy

17.0% obsługa klienta

15.9% inne odpowiedzi

2.      Dla kategorii „Magiczne słowo marketingu”:

21.4% mem

24.0% cloud

35.4% start-up

16.6% inne odpowiedzi



3.      Dla kategorii „Marketingowe wydarzenie roku „ :

24 %         Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach

24.4%    Kongres Dyrektorów Marketingu „Future Marketing” w Sopocie

24.4%    IBM CMO Study 2011

19.2%    inne odpowiedzi



4.      Dla kategorii „Człowiek polskiego marketingu”:

19.9% Arkadiusz Jędrysiak

8.9% Dawid Szczepaniak

46.1% Paweł Tkaczyk

16.2% inne odpowiedzi



5.      Dla kategorii „Człowiek światowego marketingu” :

58.7% Steve Jobs

11.4% Martin Lindstrom

21.0% Philip Kotler

5.9% inna odpowiedź



6.      Dla kategorii „Autor polskiej publikacji książkowej” :

17.6% Katarzyna Pawlikowska

53.8% Paweł Tkaczyk

16.1% Jacek Pogorzelski

4.0%  inne odpowiedzi



7.      Dla kategorii „Marketingowa książka roku (autor polski)”b:

19.9% Czujesz? Czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet – K. Pawlikowska, M. Poleszak

49.4% Zakamarki marki – Paweł Tkaczyk

16.6% Marketing narracyjny. Jak budować historie, które się sprzedają? – Eryk Misiewicz

6.6% inne odpowiedzi



8.      Dlakategorii „Marketingowa książka roku (autor zagraniczny)”  :

39.5% Marketing 3.0 – Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

15.9% Metafora w marketingu – Gerald Zaltman

28.8% Mózg na zakupach – A. K. Pradeep

6.3% inne odpowiedzi



9.      Dla kategorii „Marketingowa konferencja roku:

28.0% Internet Poland w Warszawie

25.5% Kongres Dyrektorów Marketingu w Sopocie

24.4% Seminarium z cyklu Autorytety: Marketing 3.0

8.9% inne odpowiedzi



10.  Dla kategorii „Źródło wiedzy marketingowej”:

33.6% Marketing przy Kawie

12.2% Media Run

35.8% Marketing w Praktyce

12.2% inne odpowiedzi



11.  Dla kategorii « Film lub program TV poświęcony tematyce marketingowej » :

55.4% „Social Network”

21.0%  Cykl „Z pioniera w milionera”

10.0% „Zawody 24h”

4.4%   inne odpowiedzi



12.  Dla kategorii „Prelegent roku” :

40.6% Janusz Palikot

15.5% Donald Tusk

11.1% Grzegorz Turniak

24.4% inne odpowiedzi



13.  Dla kategorii „Platforma IT, aplikacja, oprogramowanie wspierające działania marketingowe”:

27.3% GetResponse

23.6% mAnalytics

29.2% AnoMail

14.4% inne odpowiedzi



14.  Dla kategorii „Badanie, raport o dużym znaczeniu dla marketingu”

36.2% Diagnoza społeczna 2011

34.7% IBM CMO Study

12.2% Polska 2030

4.1%   inne odpowiedzi



15.  Dla w kategorii „Autorytet polskiego marketingu” :

19.6% Prof. Henryk Mruk

18.5% Prof. Lech Garbarski

45.4% Paweł Tkaczyk

8.9% inne odpowiedzi



16.  Dla kategorii „Organizacja marketingowa, stowarzyszenie, grupa twórcza” :

35.4% Śląskie Towarzystwo Marketingowe

29.9% IAB Polska

19.2% Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego

5.9% inne odpowiedzi



17.  Dla kategorii „Impreza integracyjna, jubileusz, cykl seminariów, szkoleń”

17.7% Silesia SEM

40.6% Wieczory z Marketingiem

19.9% Klub Strategów Marketingu

8.5%   inne odpowiedzi



18.  Dla kategorii „Blog poświęcony tematyce marketingu” :

44.3% blog Pawła Tkaczyka

21.0% blog Natalii Hatalskiej

13.7% blog Jacka Gadzinowskiego

11.8% inne odpowiedzi

 

Konkurs trwał od 19 stycznia do 4 kwietnia 2012. Rozstrzygnięcie plebiscytu nastąpiło podczas XXXVIII Wieczoru z Marketingiem Śląskiego Towarzystwa Marketingowego 5 kwietnia 2012 r. Uroczysta gala z wręczeniem dyplomów została przewidziana w dniach 13-14 czerwca 2012 podczas Kongresu ISO-Poland w Katowicach.

 

Laureatom serdecznie gratulujemy !

 

Więcej informacji na temat Plebiscytu Najważniejsze w Marketingu 2011” można znaleźć na stronie internetowej wydarzenia: www.najwazniejsze-w-marketingu.maestry.pl.

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl