Recenzja książki „Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać”

‘Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać’ to książka prezentująca główne wyzwania z jakimi musi zmierzyć się dyrektor sprzedaży. W bardzo przystępny sposób wykłada to, czego każdy dyrektor sprzedaży powinien być świadomy.

 

Autorzy Andrzej Niemczyk i Grzegorz Olak podzielili swoją publikację na trzy istotne wątki. Pierwszy z nich dotyczy roli szefa sprzedaży, jego głównych obowiązków, osobowości, predyspozycji, rodzajów zarządzania. Kilka rozdziałów poświeconych jest samym zespołom  handlowym, ich rekrutacji, motywowaniu zespołów, prowadzeniu ich, szkoleniu. Na sam koniec autorzy skupili się na specyficznej roli szefa sprzedaży zespołów FMCG.

 

Książka obfituje w różnorodne przykłady z życia menedżerów sprzedaży, które uwiarygodniają przekaz. Dużą wartością tej pozycji jest sposób jej odbioru. Jest tu wiele ważnych porad, sporo interesujących informacji, ciekawe spostrzeżenia ale są one przedstawione czytelnikowi w bardzo przyjazny sposób. Choć więcej jest teorii niż praktyki, wiadomości zawarte w tej pozycji można z łatwością wykorzystać w swoim zespole. Mankamentem książki jest brak narzędzi, które można byłoby wykorzystać w pracy. Na pewno jednak powinni po tę książkę sięgnąć zwłaszcza początkujący menedżerowie sprzedaży. To bardzo dobry początek w ich dalszym rozwoju.



Szczegóły znajdują się tutaj

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl