Recenzja książki Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać

Książka „Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać” idealnie wpisuje się w dzisiejszą sytuację na rynku. Znów mamy do czynienia z pewnym spowolnieniem gospodarczym, co jest nie lada wyzwaniem dla szefów działu sprzedaży.



Zarządzanie ludźmi w czasie recesji wiąże się przede wszystkim ze zmianami. Spada sprzedaż, zmieniają się warunki, u handlowców zmniejsza się motywacja. W takich warunkach, jak przekonują autorzy książki Andrzej Niemczyk i Grzegorz Olak, konieczne jest nieco inne zarządzanie personelem. W książce zaprezentowane zostały najważniejsze elementy, na których należy się skupić, są nimi m.in. odpowiednia rekrutacja, system motywacyjny, właściwe narzędzia, specjalnie dobrany styl zarządzania, umiejętność wprowadzania zmian i komunikowania ich swoim zespołom, rozwiązywanie konfliktów i trudnych sytuacji. Osobny rozdziała poświęcony jest zarządzaniem w branży FMCG, tak więc dla osób którzy pracują w tej dziedzinie, powinna być to obowiązkowa pozycja w biblioteczce.



Jednym największych atutów tej pozycji, jest fakt, iż została ona napisana w polskich warunkach i przez polskich autorów. Czytając ją można mieć pewność, iż odnosi się ona dokładnie do sytuacji, w jakiej znajdujemy się w naszym kraju.

Książkę zilustrowano wieloma przykładami, które są opatrzone odpowiednimi komentarzami, przez co jest przejrzysta i łatwa w odbiorze. Polecamy tę książkę osobom z wyższej kadry menedżerskiej, zwłaszcza teraz, gdy tak wiele mówi się o recesji.



Książka do zakupienia jest tutaj

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl