Recenzja książki Jak rozmawiać z klientami

W tym tygodniu przygotowaliśmy recenzję książki z zakresu tematu miesiąca Menedżera Sprzedaży – komunikacji. „Jak rozmawiać z klientem”, to pozycja przeznaczona dla handlowców i ich bezpośrednich menedżerów. 

 
„Jak rozmawiać z klientem”
Autorzy: Diane Berenbaum, Tom Larkin
 
„Jak rozmawiać z klientem”, to pozycja mająca na celu uświadomienie, jak duże znaczenie w pracy, zwłaszcza handlowca, ma sposób rozmowy z klientem. Jej zadaniem jest zmiana nastawienia i stworzenie odpowiedniej postawy podczas komunikacji z klientem.
 
Autorzy, Diane Berenbaum i Tom Larkin, w swojej książce prezentują formułę MAGIC (Make a Great Impression on the Customer), polegającej na wprowadzeniu odpowiedniej atmosfery rozmowy, poprzez dobre pierwsze wrażenie, zbudowanie zaufania, okazywanie empatii, pozytywne nastawienie, właściwe zwroty i dobór słów, czy ton głosu. W książce  przedstawiono 5 istotnych stopni kontaktu z klientem: mobilizację (nawiązania kontaktu), atmosferę (stworzenie odpowiedniego klimatu rozmowy), ugruntowanie (czyli przejście do sedna sprawy), informację (poinformowanie klienta o dalszym posterowaniu) , aż po cel (zakończenie z myślą o utrzymaniu relacji). Wynikiem tego, jest zaprezentowany zbiór 33 kroków MAGIC.
 
Bardzo istotne w tej pozycji są przykłady i liczne anegdoty, ukazujące zarówno pozytywne jak i negatywne sposoby obsługi klienta. Prezentowane są ćwiczenia, zwroty, jakich należy używać, a także takie zachowania i wyrażenie których należy się bezwzględnie wystrzegać.
 
 „Jak rozmawiać z klientem” w bardzo obrazowy sposób przedstawia jak pozytywne nastawienie można przekuć na sukces w sprzedaży, dlatego też polecana jest przede wszystkim handlowcom, gdyż to oni mają najczęściej bezpośredni kontakt z klientem, a także ich menedżerom.
 
Szczegóły dostępne są tutaj

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl