Recenzja książaki Badania marketingowe

Badania marketingowe to książka, która polecamy głownie dyrektorom handlowym. Wraz z początkiem roku często pojawiają się koncepcje wprowadzenie na rynek nowego produktu. Aby jednak zrobić to skutecznie należy wcześniej przeprowadzić analizę rynku, sprawdzić potrzeby konsumentów. Od czego zacząć i jaki powinien być plan działania, o tym wszystkim pisze autor Paul Hague w swojej książce.



Książka ta to poradnik dla menedżerów, którzy do tej pory nie mieli dużej styczności z marketingiem. Autor krok po kroku wyjaśnia cele badań, ich systematykę, metodologię, prezentuje podstawowe elementy, z jakich powinny się one składać, sposoby analizy danych.



Z pewnością pozycja ta sama w sobie nie jest gotowym wzorcem, za pomocą którego będzie można stworzyć odpowiedni rodzaj badań, ale na pewno ułatwi wszystkim menedżerom zrozumienie na czym dokładnie one polegają i jak są potrzebne, zwłaszcza dzisiaj, zanim wdrożony zostanie nowy produkt.



Szczególy znajdują się tutaj

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl