Liderzy biznesu na VI Kongresie Sprzedaż

Ludzie, procesy, technologie – to hasło przewodnie szóstej edycji Kongresu Sprzedaż, który odbędzie się  2-4 kwietnia 2014 w Warszawie. Podczas wydarzenia wystąpią wybitni trenerzy i eksperci ze świata biznesu.



Przyszłoroczny Kongres Sprzedaż otworzy Brian Tracy. Prelegent wymieniany jest obok Petera Druckera i Stephena Coveya jako jeden z najbardziej wpływowych liderów biznesu na świecie. W jego seminariach wzięło już udział ponad 5 milionów osób w 53 krajach. Jest autorem ponad 300 programów edukacyjnych i 45 książek przetłumaczonych jak dotąd na 35 języków. Podczas kongresu Brian poruszy najważniejsze aspekty sprzedaży, takie jak kluczowe czynniki sukcesu, zarządzanie priorytetami i planowanie pracy zespołu. Będziemy rozmawiać także o motywacji i zarządzaniu rozproszonymi zespołami sprzedaży. Poznamy sprawdzone metody, strategie i techniki. Gwarantujemy ogromną dawkę motywacji oraz gotowe pomysły jak szybciej osiągnąć cel, mniejszym nakładem środków i sił.



Niezwykle inspirująco i magicznie zapowiada się także wystąpienie Szymona Kudły. Ekspert ceniony za praktyczne, zdroworozsądkowe spojrzenie na biznes do wykładu zaprosił Pawła Kluza – dowcipnego i błyskotliwego iluzjonistę. Prowadzący pokażą, że przepis na mistrzostwo kryje określoną sekwencję działań i umiejętności – zarówno w świecie handlowców jak i iluzjonistów. Szymon Kudła opowie o handlowcach – czarodziejach, którzy nie tylko w magiczny sposób generują nowe leady, ale też wyjątkowo skutecznie sprzedają dotychczasowym Klientom.



W wielkim napięciu czekamy także na wystąpienie Roberta Kroola. W prestiżowych rankingach magazynu ThinkTank od lat plasuje się w gronie najcenniejszych konsultantów biznesowych w Polsce. Jego doświadczenia zaowocowały ośmioma książkami, w tym bestsellerami „Wolni i zniewoleni”, „Standardy Kierowania Zespołem Handlowym” oraz najnowszą – „Osobliwość a przedsiębiorczość”.



Podczas wystąpienia poznamy LifeSkilllsy kluczowych obszarów przywódczych oraz metody ich pomiaru. Kongres Sprzedaż to również kilkanaście wystąpień w formie case study. O sprawdzonych rozwiązaniach i zwycięskich strategiach opowiedzą zaproszeni prezesi i dyrektorzy sprzedaży. Wystąpienia zostaną poprowadzone w sześciu ścieżkach tematycznych: strategie sprzedaży, social media i big data, wsparcie sprzedaży w 2014 r., budowanie efektywnego zespołu sprzedażowego, technologia w sprzedaży oraz umiejętności lidera sprzedaży.



Trzeciego dnia Kongresu odbędą się warsztaty dla wszystkich tych, którzy chcą poznać nowe narzędzia do pracy z zespołem sprzedaży.  Poprowadzi je Patryk Góralowski, CCG PC Category Management Lead, z Microsoft Polska.



Patronem medialnym projektu zostały media branżowe: MARKETER +, Magazyn Szef Sprzedaży; OOH Magazine; Magazyn Manager MBA; Magazyn Business Woman Life,  money.pl, retail360.pl, salesnews.pl; targetmarketing.pl, menedzersprzedazy.pl, callcenternews.pl; www.erp-view.pl; www.erp24.pl oraz www.magazynit.pl.



Dowiedz się więcej o nadchodzącej edycji: kongressprzedaz.pl 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl