CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta

  • CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta

    25 września 2012r., Warszawa



    CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.



    Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadzeń.



    Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem, która odbędzie się 25 września w Warszawie.



    Proponowane zagadnienia tematyczne:

    – CRM mobilny

    – CRM w sprzedaży

    – CRM analityczny (analiza danych o klientach)

    – CRM w obsłudze klienta

    – CRM w chmurze



    Na Konferencję zapraszamy:

    -zarząd, doradców zarządu,

    -osoby zarządzające z działów: marketing, sprzedaż, handel, IT, BOK,

    -osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną

    z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.



    Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych Przedstawicieli.

    Ilość miejsc ograniczona.



    Wszystkie informacje dostępne są tutaj



    Kontakt z organizatorem:

    Magdalena Siwek

    tel. +48 22/ 101 33 44

    magdalena.siwek@multitrain.pl

     

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl