CD ze szkolenieniem: Wsparcie obsługi klienta

Wsparcie obsługi klienta wymaga zaangażowania i koncentracji na teraźniejszości. Przypadkowo, a może nie, zupełnie tak samo jak miłość… Bo jeśli nie lubisz siebie, nie polubisz ludzi. A jeśli nie lubisz ludzi, jak chcesz ich wspierać…?



W programie tym skonfrontujemy Cię z jedną z najtrudniejszych rzeczy na świecie, z rzeczywistością. Kombinacja zaleceń, którą Ci zdradzimy pomaga zawsze. Uważamy ją za jedną z największych tajemnic szczęśliwych, zmotywowanych liderów i master coachów wspierających obsługę klienta.

  • Jak wspierać opornych malkontentów?
  • A jak wszystkowiedzących teoretyków?
  • Jak dotrzeć do wypalonych kombatantów?
  • A jak do kibiców z misją społeczną ocalenia narodowego w tym do środowisk tzw. „bezczynności etatowej”?
  • Jak wspierać pieniaczy i osoby poszkodowane wadliwym systemem lub byłym szefem?
  • No dobrze, a jak poradzić sobie z samym sobą, gdy mamy wspierać takich ludzi…?



Te pytania w sposób szczególny dotyczą nas wszystkich. Grupy ludzi, opisane w tych pytaniach, otaczają nas zewsząd od najmłodszych lat. Stanowią one większość otoczenia. Czy jest szansa nauczenia się, jak wspierać, i jak postępować z takimi ludźmi? Co zauważyliśmy? W obsłudze klienta, jak w każdej profesji, mamy w większości przypadków do czynienia z kibicami, a w mniejszość z zawodnikami. Oznacza to, że narzekanie na taki stan rzeczy do niczego prowadzi. Musimy to wziąć: na klatę. Jak zawodnik. Jak mastercoach. Jak prawdziwy lider. O tym jest ten program.

Zapraszamy na podróż pod prąd – Robert Krool i Lech Dworaczyński



W programie między innymi:

  • Jak budować procedurę wspierającą.
  • Standard postępowania podczas narad i spotkań z podwładnymi.
  • W jaki sposób promować właściwe zachowania i mierzyć działania, dla których Twój podwładny został zatrudniony?
  • Czynniki sukcesu w sprzedaży.
  • Obsługa klienta.
  • Komunikowanie strategii.



To jedyna taki program w Polsce. Dwóch wybitnych doradców zdradza sekrety odpowiedniej obsługi klienta. 4 płyty CD to kilka godzin cennych wskazówek, porad, które zmienią Twoje nastawienie do obsługi klienta.



Zamów już dziś. Wejdź tutaj


Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl